Female kicker in ncaa

Discussion in 'Other Sports' started by 5tweezyPOT, Apr 15, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 5tweezyPOT

    5tweezyPOT Pro Bowler

    26,450
    5,453
    889
  2. Jwill1919

    Jwill1919 Coach

    6,413
    1,588
    679
    She's garbage. I mean she's hot, but she doesn't have enough leg for a 40 yarder.

    What a terrible publicity stunt, when she gets beaten out by 10 walk on kickers, then gangbanged in the locker room, somehow they'll make it out to be a football problem and now we need female football locker rooms lmao.
    #2
  3. SawdustMan

    SawdustMan Superhero Squad Tip Jar Donor

    20,803
    10,794
    989
    Lol wut
    #3
  4. GoT

    GoT Strength and Honor Tip Jar Donor

    50,366
    14,770
    1,339
    #4
  5. JCBRAVE

    JCBRAVE Wake up and die right Tip Jar Donor

    71,169
    23,316
    1,139
    Well at least she's gonna play half her games in Colorado, maybe the elevation carries her kids kicks a little further
    #5
  6. DaCost

    DaCost Special Teams Standout

    564
    116
    59
    I'm a former college kicker(walk-on) I find this offensive she is awful anything outside 25 will be impossible for her.

    She doesn't deserve that scholarship I don't care if she is a girl Alien or whatever most kickers around the country don't get scholarships yet she does because of her gender not because of her skill.
    #6
    Big TT high fives this.
  7. Mitch86

    Mitch86 Starter

    3,342
    1,163
    419
    Wow. Yall sound like a bunch of prepubescent middle school boys.

    "Hur hur girls can't play football!" "Durp gangbang hur hur hur!"

    I'm sure there are many guys that got scholarships and couldn't cut it either. Why can't she have the same chance? If she can do what they need her to do, great. If not, she will be sent packing like the rest of them.

    BTW, she will also be playing basketball on the women's team. So I'd say as a 2 sport athlete the scholarship is deserved.
    #7
    Alzarius, piepsilon, Architect and 3 others high five this.
  8. Ontario Titan

    Ontario Titan Pro Bowler

    6,314
    1,695
    669
    idiot.gif
    #8
  9. Big TT

    Big TT Annoying the LEFT...it's what I do.

    22,275
    6,704
    1,079
    Look, I don't really care...but if she is truly on capable of hitting 25 yard FG/XP then she is being used to promote a sjw agenda. Nothing more.
    #9
  10. RTH

    RTH Meh...

    14,093
    3,854
    609
    The high school I went to had a kicker who was... ok. Had very limited range, but... got a scholarship to UT.

    She sounds as good as, if not better than him... and this is Div 2 we're talking about.
    #10
Thread Status:
Not open for further replies.