New mascot? TRac RIP?

Discussion in 'The Lounge' started by Tennessy XO, Sep 10, 2017.

  1. dtm586

    dtm586 Starter

    2,648
    704
    249
    .... well .... naw I won't go there :brow:
    #11
  2. Tennessy XO

    Tennessy XO Twit @TennessyXO

    22,474
    11,945
    939
    You know he makes your man poon humid.
    #12
    • LOL LOL x 2
  3. The Hammer

    The Hammer Leper Messiah

    38,228
    12,781
    1,189
    They were gods, not actual Greeks
    #13
    • High Five High Five x 1
    • Cheers Cheers x 1
  4. Tennessy XO

    Tennessy XO Twit @TennessyXO

    22,474
    11,945
    939
    I think he is modelled after the Greek Spartan like in 300.

    He ain't straight Aries homie.

    I would've preferred...

    [​IMG]
    #14
    • Cheers Cheers x 1
  5. The Hammer

    The Hammer Leper Messiah

    38,228
    12,781
    1,189
    Replace the red with blue and it works
    #15
    • Cheers Cheers x 1
  6. Fry

    Fry Welcome to the land of tomorrow! Tip Jar Donor

    37,905
    13,746
    1,339
    I was gonna let it slide because he's at least not a ****ing raccoon.

    ^^^

    Yes. There is a different way I could have taken that line, but this ain't Taboo.
    #16
    • LOL LOL x 1
    • Bullsh*t Bullsh*t x 1
  7. Tennessy XO

    Tennessy XO Twit @TennessyXO

    22,474
    11,945
    939
    We already have a coon mascot, you're gross Fry
    #17
  8. Big TT

    Big TT Annoying the LEFT...it's what I do.

    21,790
    6,590
    1,079
    So, is this a pretext to our uni change?
    #18
    • Hit the Target Hit the Target x 1
  9. chapa_el

    chapa_el Starter

    189
    57
    124
    that's what I'm thinking
    #19
    • High Five High Five x 1
  10. Riverman

    Riverman That may be.... Tip Jar Donor

    12,034
    4,446
    849
    Yeah but I don't mind the loose association. It is better than a raccoon.
    #20
    • High Five High Five x 2
    • Bullsh*t Bullsh*t x 1