Welcome to goTitans.com! Log in or sign up to be a part of the best Tennessee Titans fan site available.

Paul Kuharsky-beat writer

Discussion in 'The Lounge' started by NJTitansfan34, Dec 25, 2013.

Watchers:
This thread is being watched by 6 users.
  1. JCBRAVE Welcome to my world, now sit down and listen up

    Casey
    Messages:
    38,650
    Moolah:
    $209,494
    If you feel the need to, sure.
    #41
  2. xpmar9x Vote for Pedro

    Casey
    Messages:
    12,231
    Moolah:
    $1,625
  3. JCBRAVE Welcome to my world, now sit down and listen up

    Casey
    Messages:
    38,650
    Moolah:
    $209,494
    damn you pedro! I was about to post that
  4. NJTitansfan34 Special Teams Standout

    Wright
    Messages:
    20
    Moolah:
    $58
    I wanna see Kenny vs pk in the locker room after the Texans game. See how tough kuharsky really is lmaoooo its easy to be tough behind a computer screen as a 50 year old man
  5. titan520 Starter

    Messages:
    4,066
    Moolah:
    $2,381
    lol damn catch 3 in a row that was a good one did kb even have a response for that
    Titans Eternal high fives this.
  6. Deuce Wayne Damnit, I cant find my driving moccasins anywhere!

    Martin
    Messages:
    26,656
    Moolah:
    $13,354

    SUCH a problem... I mean with his 15th rated QB in the NFL performances over the season.

    What a terror Andrew Luck is! All his mediocre -200 yard passing days are just too much!!
  7. RTH Meh...

    Wycheck
    Messages:
    3,892
    Moolah:
    $7,344
    Yep. Andrew Luck is legitimately average.
  8. JCBRAVE Welcome to my world, now sit down and listen up

    Casey
    Messages:
    38,650
    Moolah:
    $209,494
    Dude just stop. He's single handily taken his .500-ish team to the playoffs every year he's been in the league. I don't care what stats you twist, he's a good player.
  9. Deuce Wayne Damnit, I cant find my driving moccasins anywhere!

    Martin
    Messages:
    26,656
    Moolah:
    $13,354
    Yeah. Single handedly...


    by doing what, exactly? By being ultimately average in almost every game? Yeah! Put the team on his back! Whooo!

    Stop buying into dumb sh*t, JC. You're a smarter fan than this.
  10. Smash Vikings don't wear purple...

    Schwenke
    Messages:
    3,149
    Moolah:
    $1,307
    Dinner date!

    [IMG]

Share This Page