Six NFL teams are ranking Auburn's Cam Newton as the top quarterback prospect

Discussion in 'NFL Draft' started by lilkhmerkid4u, Feb 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fry

    Fry Hatin' is what I do.

    27,034
    9,434
    1,089
    • High Five High Five x 2
  2. MikeyDay

    MikeyDay Clutch like a stick shift

    158
    24
    34
    @ the last 2 posts lmao

    No way in hell is Newton worth a 1st rounder.
  3. TheSureThing

    TheSureThing WHY DIDNT YOU DRAFT JOHNNY FOOTBALL?!?

    7,386
    1,997
    479
    Whoever wants to talk about Character issues for Newton...

    http://www.youtube.com/watch?v=XzPQWL1J8wg

    This takes Vince Young taking Mc9's kids to breakfast to a whole other level..

    btw, at 4:05 in the video he even hits 1st graders in stride..
  4. The Playmaker

    The Playmaker pineapple pizza party

    13,276
    2,236
    579
    haha yeah okay cammy cam has no issues at all
  5. Deuce Wayne

    Deuce Wayne Damnit, I cant find my driving moccasins anywhere!

    28,360
    6,541
    859
    He probably stole a laptop while there and cheated off a kid's paper.

    And the one kid had to slow up on his route in order to catch the pass... just sayin'. lol
Thread Status:
Not open for further replies.