Titans trade Green-Beckham to Eagles

Discussion in 'Tennessee Titans and NFL Talk' started by TorontoTitanFan, Aug 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TorontoTitanFan

    TorontoTitanFan Pro Bowler

    6,697
    2,937
    779
    Not a joke.

     
    • Informative Informative x 1
  2. Rwill

    Rwill Starter

    2,320
    710
    329
    WHAT THE HECK? Already? He hasnt had time to adjust IMO.
     
  3. Scarecrow

    Scarecrow All-Pro

    30,714
    13,959
    1,459
    Well that didn't last long
     
    • LOL LOL x 1
  4. 520

    520 2020 GOAT CHAMP from 3-7 to champ

    36,101
    7,257
    1,109
    Rick rolled
    Right

    I hope
     
  5. 520

    520 2020 GOAT CHAMP from 3-7 to champ

    36,101
    7,257
    1,109
    J rob can burn in ****ing hell
     
    • High Five High Five x 1
    • LOL LOL x 1
    • Take a Chill Pill Take a Chill Pill x 1
  6. TorontoTitanFan

    TorontoTitanFan Pro Bowler

    6,697
    2,937
    779
    Robinson legit the worst GM of all time. /trolling

    No but seriously, I suppose I get this.

    Not hard to read between the lines here. Titans called out DGB's maturity all offseason and clearly have decided he's never going to get it together.

    Wish they got more in return, though.

    Now Ruston... the guy who took DGB. He might actually be the worst.
     
    • Hit the Target Hit the Target x 3
    • High Five High Five x 1
    • Cheers Cheers x 1
  7. Msut10

    Msut10 Starter

    1,954
    700
    469
    Wtffff!!!!
     
  8. ImATitan

    ImATitan Pro Bowler

    11,027
    3,257
    579
    I. Am. Stunned.

    For a backup G/T? Wtf

    I'm speechless.

    We desperately needed T depth truth be told, we'd be totally screwed if Conklin and or Lewan went down. We have Will Poehls there lol. Or moving Spain to LT and he's painfully slow.

    But really? Giving up on DGB too soon.

    I don't know anything about this Dennis Kelly. He better be good?
     
    • Hit the Target Hit the Target x 1
    • Winner Winner x 1
  9. Msut10

    Msut10 Starter

    1,954
    700
    469
    He was the only one who actually did something last season outside of walker!
     
  10. cozmicfool

    cozmicfool Starter

    793
    221
    399
Thread Status:
Not open for further replies.
  • Welcome to goTitans.com

    Established in 2000, goTitans.com is the place for Tennessee Titans fans to talk Titans. Our roots go back to the Tennessee Oilers Fan Page in 1997 and we currently have 4,000 diehard members with 1.5 million messages. To find out about advertising opportunities, contact TitanJeff.
  • The Tip Jar

    For those of you interested in helping the cause, we offer The Tip Jar. For $2 a month, you can become a subscriber and enjoy goTitans.com without ads.

    Hit the Tip Jar