VY lol

Discussion in 'Tennessee Titans and NFL Talk' started by TouchdownTitans, Dec 9, 2012.

  1. GeronimoJackson

    GeronimoJackson Starter

    5,073
    1,980
    409
    No need to when it was a joke. :)
    #51
    • High Five High Five x 1
  2. GeronimoJackson

    GeronimoJackson Starter

    5,073
    1,980
    409
    I have a feeling VY is gonna just show up at our practice one day in pads. Something like this:

    #52
    • High Five High Five x 1
  3. Alzarius

    Alzarius Starter

    5,914
    2,505
    459

    lol


    I know. However as I read your comment, was reading about how Reid released VY because "he is too good to be a backup" and how VY bought into it. Then had to look up to see if it was a legit story or not.
    #53
  4. GoT

    GoT Strength and Honor Tip Jar Donor

    30,371
    8,818
    1,309
    based on all the interest teams showed after Buffalo threw 'the Diva' under the bus early in TC?

    seriously I would be shocked if VY gets another shot in the NFL cause he does not deserve one IMO, at least not over somebody who hasnt been given a shot yet.
    #54
    • High Five High Five x 1
  5. Titanup1982

    Titanup1982 Pro Bowler

    11,838
    3,967
    809
    You can't spell Gotitans.com without GoT :D
    #55
    • High Five High Five x 2
  6. 520

    520 Pro Bowler

    13,736
    3,583
    509
    i still stand by the position fisher is the cause of vy not being in the league
    #56
  7. Titaneers

    Titaneers Ultimate Player

    2,615
    580
    149
    i must admit, it took me a minute to understand that tweet..... you know i can help tell coach..... good night... where's the comma.. not trying to be a grammar nazi or anything but really....
    #57
  8. Gunny

    Gunny Lord and Master Tip Jar Donor

    48,383
    6,913
    1,309
    Some people on twitter...boy I have no idea how people can work out what they are saying.

    Makes VY looks like a scholar.
    #58
  9. ThatTitansGuy

    ThatTitansGuy Starter

    527
    188
    139
    heres a good tweet from VY..
    Locker use your legs to by yourself sometime to throw the ball big guy!!!!

    Haha what a scrub
    #59
  10. Ghost

    Ghost 3 Time US Navy 7th Fleet "Hogging" Champion

    2,198
    1,259
    569