2014 NFL Draft: Day 2

Discussion in 'Tennessee Titans and NFL Talk' started by TitanJeff, May 9, 2014.

  1. Dee

    Dee Starter

    8,365
    2,845
    459
    I would be happy with Skov and Murray in the 4th. Just curious tho, why Seastrunk??
  2. madeupdreams

    madeupdreams Starter

    1,008
    294
    209

    I watched every game the dude played in college and it's absolutely obvious that you haven't.

    Watch some tape? ROFL! You armchair scouts are hilarious.
  3. JCBRAVE

    JCBRAVE Wake up and die right Tip Jar Donor

    69,240
    22,721
    1,139
    Titans just added Yawin Smallwood to PS.

    I was high on this kid before the draft, fingers crossed he turns out to be a good player.
  4. ImATitan

    ImATitan Starter

    9,010
    2,378
    479
    Thanks for quoting this.. I named Mettenberger, Williamson, Jones & Smallwood..

    God damn I'm good Lol
    • High Five High Five x 2
  5. steverife

    steverife Starter

    4,360
    1,497
    469
    You named like 100 people... and everyone would have named Jones and Mett. I'll give you credit for Williamson.
  6. ImATitan

    ImATitan Starter

    9,010
    2,378
    479
    Haha I named 20 exactly, but fair enough.. My boy Avery!
  7. Fry

    Fry Welcome to the land of tomorrow! Tip Jar Donor

    37,010
    13,472
    1,339
    Looking over that list reminded me that DaQuan Jones is on this team. What the hell happened to that guy?
  8. JCBRAVE

    JCBRAVE Wake up and die right Tip Jar Donor

    69,240
    22,721
    1,139
    I saw him looking pretty in his clean unplayed-in jersey when I was in Baltimore last week, I couldn't for the life of me figure who #90 was.
  9. 2ToneBlueBlood

    2ToneBlueBlood Starter

    3,050
    1,207
    469
    Could have had Martavis Bryant with that pick. That's who I wanted with that pick. By the time our second 4th rounder came up he was gone.