Babin released in Philly.

Discussion in 'Tennessee Titans and NFL Talk' started by Ensconatus, Nov 27, 2012.

  1. Titan43

    Titan43 Starter

    Joined:
    Oct 20, 2009
    Messages:
    2,937
    Heard Babin on ESPN radio this afternoon talking about his release. He just went on and on about how he was a hard worker and it shows on his tape and some team will pick him up blah blah blah ...


    Then Hugh Douglas (former Eagle DE) comes on immediately after they played the Babin interview and absolutely tore him apart. Saying that he quit on the team and deserved to be cut and things like that.

    I was like haha
    #51
  2. Titans Eternal

    Titans Eternal Got the swagger of a cripple

    Joined:
    Sep 4, 2011
    Messages:
    13,217
    His wife is a straight white trash whore.
    #52
    • High Five High Five x 1
  3. Titans Eternal

    Titans Eternal Got the swagger of a cripple

    Joined:
    Sep 4, 2011
    Messages:
    13,217
    I'd bang her.
    #53
    • High Five High Five x 2
  4. GeronimoJackson

    GeronimoJackson Starter

    Joined:
    Jan 6, 2011
    Messages:
    5,016
    LOL people only talked trashed about Babin after he left Tennessee, this is a dumb move IMO, yeah he sucks at run support, but the bottom line is he does have 6 sacks on the year, and could be useful as a bench player, someone they bring in on third and long, and they could have easily cut some filler that was never gonna get any playing time regardless of who got hurt.
    #54
  5. ImATitan

    ImATitan Starter

    Joined:
    Jul 16, 2011
    Messages:
    4,828
    Sure he's worth it as a specialist pass rusher but I'm glad we didn't give him that big contract based off one good year when dude had already been in the league for a good while. He's one of the most one dimensional players in the league, if he doesn't get a sack/pressure on that play, he's a liability to that play.
    #55
  6. Gunny

    Gunny Lord and Master Tip Jar Donor

    Joined:
    Dec 7, 2002
    Messages:
    46,375
    Pic or it didn't happen.
    #56
  7. GeronimoJackson

    GeronimoJackson Starter

    Joined:
    Jan 6, 2011
    Messages:
    5,016
    lol I remember posting a gif from the beginning of a porn clip and about 6 people PM'd immediately me asking for the link to the full video. Don't worry, I won't list names. :D
    #57
  8. ncaalover12

    ncaalover12 Starter

    Joined:
    Aug 11, 2006
    Messages:
    1,227
    NOOOOOOOOOOOO
    #58
  9. Gunny

    Gunny Lord and Master Tip Jar Donor

    Joined:
    Dec 7, 2002
    Messages:
    46,375
    I bet it was Titans Eternal and his 5 fake accounts.
    #59
    • High Five High Five x 3
  10. Titans Eternal

    Titans Eternal Got the swagger of a cripple

    Joined:
    Sep 4, 2011
    Messages:
    13,217
    [​IMG]

    Can I get a link? PM me pls
    #60
    • High Five High Five x 1