Post-Preseason Discussion

Discussion in 'Tennessee Titans and NFL Talk' started by Preditan, Aug 28, 2014.

  1. RTH

    RTH Meh...

    Joined:
    Mar 28, 2009
    Messages:
    5,694
    THANK YOU!

    This is what I was railing on about this morning with this... "guy". He takes every "opportunity" to go on about how bad the team will be, in his opinion. I point it out and proceed to get trolled by him.

    Good luck...
    #61
  2. Titan43

    Titan43 Pro Bowler

    Joined:
    Oct 20, 2009
    Messages:
    3,303
    well no real significant injuries ... thats good
    #62
  3. RTH

    RTH Meh...

    Joined:
    Mar 28, 2009
    Messages:
    5,694
    Not too surprised by any of the cuts...

    I do, however, wish Mariani was our Return Specialist. Something made me comfortable about his ability. Didn't hurt that he was, at least, solid... but can break one. But, no big deal.

    Leon Washington... he'll be good. He might even be a better contributor to the offense.
    #63
  4. UrbanLegend3

    UrbanLegend3 Starter

    Joined:
    Oct 21, 2012
    Messages:
    4,369
    I think he does that because he's hoping someone will agree with him. He gets sh*t on a lot when he's wrong or seems to be right about something so when he feels he's right, he wants everyone to know it.
    #64
  5. RTH

    RTH Meh...

    Joined:
    Mar 28, 2009
    Messages:
    5,694
    Which is fine. I've no problem with that. I'm ready to eat crow - when the season is over!

    But his constant pushing of his opinion on the matter is ANNOYING. No one asked or really agrees. LET IT GO!
    #65
  6. LosingBy3

    LosingBy3 Starter

    Joined:
    Dec 2, 2013
    Messages:
    1,316
    Heard the vikings game was pretty bad. lol

    Least we went 2-2, so there's that, but the real season starts soon, and then we'll see what our team can really do.

    Hope Bonani gets the boot though, you don't miss 32 yarders damn it. Coons might have actually made that one. just for fun, FEELYYYYYYYYYYY!!!!!

    Feely makes me have field goal feels.... lol

    Welp, back to madden, where I can make sure the titans win at least. Dunno bout this 3-4 defense, though, seems wonky sometimes, hopefully first team will have adjusted decently enough by the third or fourth week this year.
    #66
  7. UrbanLegend3

    UrbanLegend3 Starter

    Joined:
    Oct 21, 2012
    Messages:
    4,369
    Like I've said all along, I get why people think we will be horrible. If I was an outsider I would think we're gonna suck too and this preseason has not done us any favors. As someone who follows the team though, I really think we'll be a good, competitive squad. The CB situation is scaring the sh*t out me though, I'm starting to feel I was wrong about Blidi...
    #67
    • High Five High Five x 1
  8. RTH

    RTH Meh...

    Joined:
    Mar 28, 2009
    Messages:
    5,694
    I understand, as well. But only one is harping on it at nearly every "opportunity".

    I've never actually given my opinion on the record... but I will right now, ONCE:

    9-7
    #68
    • Hit the Target Hit the Target x 1
  9. UrbanLegend3

    UrbanLegend3 Starter

    Joined:
    Oct 21, 2012
    Messages:
    4,369
    Reasonable. I honestly believe we can win 10-11 games. If Bortles sits this year the AFC south will be even weaker than it was last season and we face weaker out-of-division teams than we did last year. Our defense looks flimsy but Our O looks ready for a shoot out and in today's NFL it seems to be easier to win 31-24 than it is to win 10-7.
    #69
    • High Five High Five x 1
  10. SawdustMan

    SawdustMan Pro Bowler Tip Jar Donor

    Joined:
    Sep 20, 2009
    Messages:
    12,416
    I think we could win as many as 10 or as few as 6. The entire season is going to hinge on Locker's ability to stay healthy and how quickly the defense can gel.
    #70
    • High Five High Five x 1
    • Hit the Target Hit the Target x 1