Welcome to goTitans.com! Log in or sign up to be a part of the best Tennessee Titans fan site available.

What game(s) are you playing now?

Discussion in 'Video Games' started by Ryudo, Jan 9, 2012.

Watchers:
This thread is being watched by 8 users.
  1. Scarecrow CEO of PPO

    Wright
    Messages:
    20,030
    Moolah:
    $89
    I ruined the second for myself and saw the part when
    freaked me out enough to move on.

    Only game I actually enjoyed I did not finish. I haven't heard much about the third. I have been so busy with a move and work that I honestly forgot it was even out.
  2. Titans Eternal Got the swagger of a cripple

    Pollard
    Messages:
    12,958
    Moolah:
    $4,858
    YOUR MOM HATES THIS GAME! THAT IS SO AWESOME SO BUY IT!


    dead space one only for this teletubbie

    I havent finished Amnesia. IT AIN'T CUZ IM SCARED OK BACK OFF BRO. I'm just really really busy at all times.


    and before you ask, NO, I didn't used to play it while a guy I know from Barbados was on skype with me playing at the same time/part so we would be less scared. Cus that is a b#tch move.
    • Tip Jar Donor

    Gunny Lord and Master

    Wright
    Messages:
    46,125
    Moolah:
    $4,396
    1 was better than 2, I think it was because I knew what to expect in 2 whereas 1 was a whole new experience.

    Both are good games.
  3. RTH Meh...

    Wycheck
    Messages:
    4,736
    Moolah:
    $8,876
    Playing Tecmo Bowl Throwback on the PS3.

    Good times... just wish it was the NES version from'91 instead of the SNES from '93.

    Oh well... still nostalgic.
    • Tip Jar Donor

    Gunny Lord and Master

    Wright
    Messages:
    46,125
    Moolah:
    $4,396
    Tecmo Bowl is on PS3? Since when?
  4. Scarecrow CEO of PPO

    Wright
    Messages:
    20,030
    Moolah:
    $89
    Titans Eternal high fives this.
  5. Tennessy XO @TennessyXO

    McNair
    Messages:
    12,324
    Moolah:
    $9,808
  6. Titans Eternal Got the swagger of a cripple

    Pollard
    Messages:
    12,958
    Moolah:
    $4,858
    lmao

    "This is what I think of our friendship! I just broke one of your plants, stupid b#tch!"
  7. J Falk Starter

    Messages:
    1,880
    Moolah:
    $13,928
    Just started playing Dishonored...So far I like it. Reminds me of Rage a lot, but I loved that game so it works out.

    Still have Halo 4 sitting on the Xbox...haven't played Halo much ever since I played it out a few years ago.
  8. SawdustMan Pro Bowler

    Bishop
    Messages:
    10,558
    Moolah:
    $13,379
    I started Dishonored a few months ago. Loved it at first but then got bored with it about 6-8 hours in. I plan on finishing it at some point as I've heard nothing but good things about it. But IDK, I just can't get motivated to pick it back up.

    A friend let me borrow Far Cry 3 so I'm gonna get started on that sometime this week.

Share This Page